Dle platné legislativy EU mají zákazníci leteckých společností při zpoždění svého letu právo na finanční kompenzaci aždo výše 600 €. Tuto možnost využívají pouze 2 % zákazníků, přitom až 10 % všech letů je běžně zpožděno. Podmínkou kompenzace je zpoždění příletu o 3 a více hodin z důvodů, které mohla aerolinka ovlivnit. Lze ji nárokovat až 2 roky zpětně. Veškeré podklady, následnou agendu a vyjednávání za zákazníky vyřeší ClaimCloud. Stačí během pár minut vyplnit on-line formulář o svém letu.
Podle dostupných informací má běžně až 10 % všech letů zpoždění. Legislativa EU opravňuje všechny zákazníky leteckých společností (které sídlí v EU nebo všech ostatních, jejichž let v EU začíná), jejichž přílet byl opožděn o 3 a více hodin k finanční kompenzaci od €250 do €600. Navzdory tomu, že se možnost finanční kompenzace vztahuje na více jak 200 aerolinek, využívá ji díky malému povědomí asi 2 % zákazníků aerolinek.
Zákazník může získat €250 – €600
Výše finanční kompenzace se v zásadě pohybuje ve třech skupinách, a to pro lety do vzdálenosti 1500 km až €250, pro lety od 1500-3000 km do výše €400a pro lety nad 3000 km až € 600.
Podmínky finanční kompenzace
- letecká společnost má sídlo v EU (všechny lety)
- zahraniční (mimo EU) letecká společnost, jejíž let z EU odlétá
- zpoždění při příletu delší než 3 hodiny
- zpoždění letu bylo z důvodů, které mohla ovlivnit letecká společnost (zpoždění kvůli poruše letadla nebo preventivní technické revizi, zpoždění navazujícího letu) – kompenzace se tedy nevztahuje na zpoždění související se špatným počasím, politickou nestabilitou státu atp.)
- finanční kompenzaci lze nárokovat až 2 roky zpětně
Jak lze finanční kompenzaci získat?
Zákazník má v zásadě dvě možnosti. Buď si nastuduje související legislativu EU a kompletní podmínky leteckých společností, vytvoří formální žádost s danými parametry a následně vede sám vyjednávání, nebo může využít odbornou službu ClaimCloud, která se této problematice věnuje a všechno potřebné vyřeší za něj.
Stačí jen vyplnit on-line formulář o svém letu
Pakliže se zákazník rozhodne využít službu ClaimCloud, musí pouze vyplnit jednoduchý on-line formulář (http://claimcloud.cz/narokujte-si-online/), který mu zabere několik málo minut. Následně už pouze čeká na reakci letecké společnosti, nebo odborníků z ClaimCloud, kteří mohou mít doplňující dotazy. Veškerou další agendu už vede ClaimCloud, ten nejprve v databázi letů ověří platnost nároku a následně zahájí vyjednávání.
Zákazník platí provizi pouze v případě získání kompenzace
V případě, že zákazníkovi je nárok přiznán a finanční částka leteckou společností vyplacena, nárokuje si ClaimCloud 25 % z vymožené částky. Pokud naopak aerolinka z jakýchkoliv důvodů finanční kompenzaci zavrhne, neplatí zákazník vůbec nic.
Další informace, on-line formulář pro finanční kompenzaci nebo jakékoliv dotazy ohledně možnosti odškodnění na http://claimcloud.cz.
... více
Pagerank: 0
Hlasování: 0 Detail odkazu claimcloud.cz | |